Unde si cum imi promovez blogul ?

Chiar asa... unde si cum ne promovam blogul ?

Bineinteles !  Motoare de cautare , directoare . retele de socializare , etc..

Astazi citind n" articole despre promovare,  seo si cum iti atragi vizitatori pe site , mi-am spus hai sa incep sa imi inscriu blogul peste tot.

Cum deja imi fac promovare ajutandu-ma de FaceBook si Google pentru a lua exemplu v-am pus la dispozitie pagina de FaceBook si Google


FaceBook    Google 

Acum hai sa ne inscriem blogul in retele de bloguri ,directoare  si ar fi  : 
Pentru o buna promovare nu uitati sa fiti original in articole , continut propriu .
Raspunde-ti la comentarii.
Face-ti schimb de link .
Lasa-ti comentarii pe forum-uri , site-uri , bloguri cu parerea dumneavoastra in respectivul articol insa nu uitati sa va insemnati ( adica sa lasati link-ul blogului )

Mai puteti citi cate ceva AICI