Intrebari stupide . Cele mai amuzante intrebari. Intrebari stupide TPU

Acum ceva timp in urma ma amuzam copios pe asemenea intrebari  si acum ceva timp iarasi am vazut un titlu cu " Intrebari Stupide " si mi-am prous sa le adun si eu aici pe toate , ...pe blogul meu .

                                                                              
Spor la ras !!! =)))                                                         


Ce faci? - bine, vorbesc cu tine
 Dormi? - nu, asa sforai eu!
 Pe cuvantul tau? - n-am auzit pe nimeni sa spuna 'aa, nu!'
 Ai ajuns? - nu, asta e o holograma!
Sincer? - nu, minte-ma, te rog!


Te-ai vopsit?
-Nu, mi se schimba blana.

 -Ai cazut?
-Nu. Am vazut un fir de praf si am vrut sa-l miros.

 -Iti trebuie bani pentru tine?
-Nu, pentru caine!

-Stii ceva?
-Nu, capul meu a fost mereu gol.

-Te-ai lovit rau?
-Nu, m-am lovit bine!

 -Dormi?
-Nu, ma pregateam sa mor.

 -Plangi?
-Nu, dar mi-e lene sa ma pis pe partea cealalta.

 Dormi?  Evident, ca sa raspunzi la intrebarea asta, trebuie sa te trezesti...

 Ce mai faci? o intrebare stupida la care toti raspundem : "
Bine". Defapt, ar trebui sa ne apucam sa povestim ce mai facem...adica… tot ?

 Alta intrebare agasanta si faraa rost : Ce-i cu tine? 
ce-i cu mine?? nu-i nimic cu mine . Cum raspunzi la intrebarea asta ?

 Mai traiesti?  Nu, am murit.

 Cum e la scoala? Foarte frumos. 
Cum poate sa fie la scoala, altfel decat ca la scoala ? "E cald, ca la plaja".

 Ai un numar de telefon?  Nu, in secolul XX I, eu n-am telefon. 

 Tu fumezi?!  Atunci cand esti cu tigara in mana 
si te intreaba cineva chestia asta, nu prea ai ce sa raspunzi.. "Nu, trag din filtru sa nu se stinga la capatul celalalt !"

 M-ai sunat?  Suni pe cineva, nu-ti raspunde si dupa aia te suna inapoi.

. "M-ai sunat ?" Nu eu, am virusi extraterestri pe telefon si suna de nebuni numere din agenda. 

Ai innebunit ?  Din aceeasi categorie :esti nebun/prost/ retardat/alte adjective de genu'.