Despre Adsense .Despre blog. Despre bani cu blogul

Despre Google Adsense si despre blog ( platforma blogger) am sa vorbesc in punctul de vedere a unui incepator .
Daca vobresc din perspectiva unui incepator inseamna ca sunt un mic bloger si am si eu un mic venit de la Adsense . Am pus o poza aici din panoul de control Adsense
                                                                                                                                      
Multi bani nu sunt, insa ii primesc nu ii dau  dar sa nu uitam ca sunt la inceput de drum .

Bani din Adsense , da se fac ! Citisem un articol unde " magnatii cu site-uri"  fac pe luna si jumate de milion de dolari , din punctul meu de vedere e o avere.

Acum sa vedem ce ne trebuie pentru a ne face un blog Blogger si un cont Adsense .

1 - Pentru prima data ne facem un cont la Google .

2 - Odata contul facut accesam blogger.com si ne creem un sub domeniu , mai exact un blog .

Nu va grabiti in alegerea numele ca lucrul acesta e foarte important , alegeti-va un nume pentru blog in functie de ce o sa postati voi, de articolele care le vei scrie

3 - Daca ne-am facut si blogul ce facem?

- Pentru inceput nu va grabiti sa va faceti cont Adsense .

- Scrieti articole personale , simple, continut original si cat mai pe intelesul cititorului.

- Nu folositi copy -paste

- Promoveza-ti blogul cat si articolele .
            
                   Promovare blog : Directoare , motoare de cautare , retele de socializare , retele de bloguri  etc..

Nu uitati , prioritar pentru inceput este sa va promovati blogul si asta nu reusiti intr-o zi !

4 - Daca am reusit si am "ridicat" blogul la 500 de vizitatori uni pe zi atunci avem un motiv sa includem reclame Adsense pe blog

( Pentru a introduce Adsense pe blog accesati panoul de control blogger si pe partea stanga aveti Castiguri si acolo va face-ti cont la Adsense. )

In ceva timp Adsense o sa va aprobe blogul pentru publicitate

Insa in ce conditii ti-l accepta ?

Nu uitati sa cititi Termeni si Conditii.de la Adsense . Foarte important !  Pentru a nu te alege cu suspendarea contului .

Iata cateva exemple  : Fara continut adult
                    
                                  Nu ai voie sa iti dai singur click pe reclame

                                 Nu fa publicitate la anumite produse impuse de ei

Sunt mult mai multe insa va las pe voi sa citit Termenii si Conditii  pentru a intelege mai bine .

Sa nu uitam ca Google Adsense te plateste pe click in functie de continutul blogului .Poti avea click-uri de 0.3 centi sau 0. 47 centi  ( eu atat am avut cel mai mult pe blog insa poate fi si de o valoare mai mare )

Daca ti-a acceptat blogul iti sugerez sa platesti pentru o promovare buna .

Google Adsense te plateste in fiecare luna intre 21-23 prin transfer bancar sau cod Western Union  , tu iti alegi singur modalitatea.

Vrei bani pe internet iti trebuie 3 lucruri : Munca, ambitie si rabdare !

Pentru orce intrebare imi puteti lasa un comentariu .

Succes ! ! !


Sursa  : AICI