Bani Online . Cu si despre bani online

Cum fac bani online ? Despre bani online


De ce despre bani online ?

As fi curios de cate ori e scrisa intrebarea asta pe Google ...

Citesc , vad reclame , primesc email-uri despre cum poti face bani online si cum te poti imbogati intr-o luna ..

Usor nu ?

Dar daca intri in detalii sistemul in respectiv nu iti ofera mai mult de cativa centi si te pune sa strangi sute de referali pentru a primi cativa dolari ...

Chiar azi am vazut ... " -Wow ! Az am primit prima mea plata de la n*n*n* , dovada mea de plata de 2-3 dolari in doar 30 de zile"  30 de zile, doar atat ? Pff...

Bani intr-adevar se fac insa fac primi afiliati a sistemului respectiv gen : NeoBux, Clixsense , mai ales sa ai in spate mii de refferali dar cand intri si tu in sistem deja toti stiu si tinand cont de scam-le multe care sunt lumea si-a pierdut increderea si pentru cativa centi te lasi pagubaj...( dar nu neg ca acum ceva timp in urma era si eu entuziasmat de asa ceva )

Mai sunt modalitati de a face bani citind email-uri , completand sondaje si prin publicitate te sperie cu bani aia multi si cand te inscri primesti cativa ceti dar iti promit o avere daca strangi mii de referali ...

La fel, primi 10 sau imbogatit ...

Mai avem varianta de a ne a face un blog sau site

Tinand cont ca mediul virtual e plin de atricole de toate categorile nici macar nu sti cu ce sa incepi .

Bani cu blogul , da.

Fac si eu cu un mic blog undeva la 100-120 euro pe luna din Adsense .

Aici da poti face Adsense , Adbrite uni fac o avere si site-uri gigante dar ei au zeci de mii de vizitatori zilnic ,pe cand tu ...

Ideea e cu putina munca si bani in promovarea blogului  poti reusi .

Mai sunt n" modalitati de a face bani am enumerat cele mai 3 frecventate sisteme de a face bani online .

Fata de ceilanti nu am sa vin cu poze in care sa sara numai bani ...

Am creeat acest blog AblouMoneyOnline pentru a incerca fiecare modalitate de a face bani si de a-ti spune daca pot face din asta o sursa de venit !

Ureaza-mi succes .