Mesaje pentru iubit . Declaratii pentru iubit

  • Daca as fi de gheata ai vedea cu ochii tai cum ma topesc cand imi zambesti, dar bine ca nu sunt pt ca altfel m-as fi topit deja.
  • Tu esti visul meu…unicul meu vis…as vrea sa te atrag in viltoarea pasiunii sa te strang asa de tare incat TU si EU sa devenim un singur suflet.
  • Iubirea ta e singurul gand pentru care exist. Nu uita ca pentru tine traiesc. Si stii de ce? Doar ca sa te iubesc.
  • Daca as fii o lacrima in ochii tai m-as rostogoli pe obraz sa-ti ating buzele.Daca tu ai fi o lacrima in ochii mei nu as mai plange niciodata de frica sa nu te pierd!
  • Atunci cand soarele si luna se vor intalni atunci cand stelele vor cadea atunci cand oceanul va lua foc atunci si eu te voi uita… .
  • Daca Luna Ar Iubi Noaptea La Fel De Mult Cum Te Iubesc Eu Pe Tine .. Soarele Nu Ar Mai Rasari Niciodata !!
  • Esti primul meu gand inainte de a ma trezi si esti ultimul meu gand inainte de a ma culca.
  • Pentru iubire nu se multumeste, in consecinta n-o sa iti multumesc nici eu. Doar te iubesc sublim si nebuneste. Atat de.pur, total, nepamantesc.
  • Dragul meu tu esti Soarele si Dimineata mea. Ador sa te vad cand zambesti, ador sa te vad cum razi, ador sa te vad fericit alaturi de mine. Te iubesc!
  • In felul meu nespus de omenesc, tanjind mereu sa-ti definesc faptura, gresesc si ard si pier si te iubesc.
  • Nu sunt cea mai frumoasa, nici cea mai inteligenta, dar tu m-ai facut cea mai fericita.
  • Cand toti imi spuneau ca Fat-Frumos este un vis, ca trebuie sa incetez a ma gandi la asta, eu am continuat sa sper. Nu am gresit, pentru ca te-am intalnit pe tine. Esti dovada ca pot sa am langa mine tot ceea ce o fata isi doreste.
  • Sunt intamplari, pe care viata ni le scoate in cale ca sa invatam sa apreciem lucrurile frumoase, simple, pline de sens. Sunt oameni pe care viata ni aduce in dar. Iubitule, sunt fericita ca esti langa mine.
  • Iubesc palmele tale mari, iubesc bratele tale puternice, iubesc ochii tai mari, iubesc buzele tale frumoase, iubesc zambetul tau unic, de fapt…iubesc fiinta ta toata.
  • Iubitule, te iubesc mai sus de sus si mai departe de departe, te iubesc in toate formele posibile, in toate sensurile si sub toate stelele universului.
  • Te iubesc cum iubeste: pasarea – padurea, aurora – soarele, floarea -  roua diminetii. Cu tine iubitul meu, traiesc, exist, iubesc.
  • De 30 de ori pe luna, de 7 ori pe saptamana si o data pe minut as vrea sa te sarut. Te iubesc, iubitul meu!
  • Te iubesc atat de mult, incat niciun cuvant nu poate descrie in totalitate sentimentul suprem care m-a cuprins. Esti lumina ochilor mei, fara tine nu as mai vedea. Esti oxigenul meu, fara tine nu as respira. Esti viata mea, fara tine nu as exista. Te ador, iubirea mea.
  • Ti-ai inchis vreodata ochii si ai visat la felul in care ai vrea sa fii iubit? Eu fac asta tot timpul si ma vad pe mine impreuna cu tine. Nu pot sa imi imaginez nimic mai frumos decat sa stau langa tine.
  • Ador clipele in care imi esti alaturi si urasc tot ceea ce ne desparte. Imi doresc enorm sa te fac sa te simti cel mai iubit, asa cum reusesti tu in fiecare zi sa ma faci cea mai iubita. Te iubesc, asa cum nu ma credeam capabila sa iubesc!
  • Tu esti acela care m-a invatat sa iubesc cu adevarat. Iti multumesc ca existi tu, soarele meu iubitor, bland, atent, grijuliu.
  • Te iubesc, iarta-ma ca uneori sunt neputincioasa, dar cu toate cate iti gresesc, te iubesc.